|
AUDI
AUDI A7
Deze Audi A7 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met
enkele sierstukken (PM2318).
Deze Audi A7 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met
dubbele sierstukken (PM150740).
↑ naar boven
AUDI RS6
Deze Audi RS6 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met
de zwart gecoate dubbele sierstukken (PM150070BC), wat de auto nog stoerder maakt. De roffel van de V10 is nu ook lekker
te horen.
↑ naar boven
AUDI A1
Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM3442).
Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM5590).
Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddempers met een dik dubbel sierstuk (PM6617S).
↑ naar boven
AUDI Q3
Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5418).
Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648).
Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee dubbele sierstukken (PM150739).
↑ naar boven
AUDI TT
Deze stoere Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee enkel sierstukken (PM5290).
Deze Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee dubbel sierstukken (PM150740).
Deze Audi TT hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze Audi TT hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel passend sierstuk (PM2319).
Deze Audi TT hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met einddemper en twee Porsche sierstukken. Diffuser is hiervoor aangepast voor 1 zonder uitsparingen erin en
daarbij is deze in de kleur van de auto gespoten. Super strak geworden!
Deze Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee ovale sierstukken.
↑ naar boven
AUDI A5
Deze Audi A5 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Audi A5 hebben we de middendemper van verwijderd en vervangen voor een RVS buis en een RVS sport einddemper
met een dubbel sierstuk (PM151214L) gemaakt voor een goed sportief geluid.
 |
 |
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee dubbele RVS S5 sierstukken (PM150740) links en rechts op de bestaande einddempers.
 |
 |
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5280) voor een sportiever uitlaatgeluid.
sierstuk (PM6601).
Deze Audi A5 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel
sierstuk (PM6601).
Deze Audi A5 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel
sierstuk (PM150739L).
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM150740)
lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Beide sierstukken zijn op maat gemaakt op de
bestaande einddempers. Daarbij is een S5 diffuser gemonteerd.
Deze Audi A5 1.8 turbo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee RVS
sierstukken (PM150740) lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Hierbij hebben we de einddemper
laten vervallen en vervangen voor RVS buis.
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM150740)
lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Beide sierstukken zijn op maat gemaakt op de
bestaande einddempers. Daarbij is een S5 diffuser gemonteerd.
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS einddempers met een lekker
sportief uitlaatgeluid. En twee enkele sierstukken die aan alle kanten mooi meelopen met de bumper.
↑ naar boven
AUDI Q5
Deze Audi Q5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele RVS sierstukken (PM5280).
Deze Audi Q5 hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken (PM5280), links en rechts op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
AUDI S5
Deze Audi S5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers voor een wat sportiever geluid met links en rechts
een origineel dubbel sierstuk (PM150740).
↑ naar boven
AUDI Q2
Deze Audi Q2 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM150739).
↑ naar boven
AUDI A8
Deze Audi A8 (diesel) hebben we voorzien van twee RVS einddempers met
twee dubbele sierstukken (PM150740).
Deze Audi A8 (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met
twee dubbele sierstukken voor een lekkere V8 roffel.
Deze Audi A8 (bouwjaar 2001) met V8 motor hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
twee einddempers en twee sierstukken. Wat deze motor een mooi diep V8 uitlaatgeluid geeft.
↑ naar boven
AUDI S4
Deze Audi S4 hebben we voorzien van een compleet RVS sport uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met twee katvervangers
(uitwisselbaar gemaakt voor de originele kats) en met twee einddempers, links en rechts met dubbele RVS sierstukken (PM150739).
Deze Audi S4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers op maat gemaakt met twee nieuwe
dubbele RVS sierstukken (PM2317-2CP).
Bij deze Audi S4 hebben we (2x) twee RVS sport einddempers op maat gemaakt met twee nieuwe
RVS sierstukken. De ronde dempers zorgen voor een donker lekker sportief V8 geluid. De ovale dempers zorgen voor
een mooi, iets wat bescheiden, sportieve V8 klank.
↑ naar boven
AUDI RS3
Deze Audi RS3 hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat vanaf de katalysator met alleen
een einddemper met een dubbel sierstuk (PM5580-2CPL) .
Deze Audi RS3 hebben we voorzien van geen einddemper voor een lekker grof 5 cilinder sportgeluid en met
een dik dubbel sierstuk (PM6617S) .
↑ naar boven
AUDI Q7
Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150739) links en rechts op de bestaande einddemper.
Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee eigen Akrapovic sierstukken op de bestaande einddemper.
Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee dikke RVS ronde sierstukken (PM5418)
op de bestaande einddemper.
Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee RVS dubbele sierstukken (PM151103)
op de bestaande einddemper.
Bij deze Audi Q7 hebben we de middendemper verwijderd en daarvoor in de plaats
twee RVS middendemper vervangers (in de vorm van rechte RVS buis) op maat gemaakt. Naast de ABT einddemper
zorgt dit voor een sportief uitlaatgeluid.
↑ naar boven
AUDI RS5
Deze Audi RS5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met
de originele RS5 sierstukken er weer terug op.
↑ naar boven
AUDI A3
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RS3 look met een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM3442S).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met einddemper en links en rechts
dubbele sierstukken (PM150739).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5580-2L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande uitlaat.
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee
enkele sierstukken (PM5290).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel RVS sierstuk (PM150070L).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel RVS sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper netjes in de
bumper verwerkt.
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150070L).
 |
 |
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sportkat en sport midden- en einddemper
en een enkel sierstuk (PM2319).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met
het eindstuk dubbel, links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5280).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande uitlaat.
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070BCL). Het sierstuk is
zwart gecoat waardoor het goed bij de auto past.
Deze nieuwe Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee enkele sierstukken (PM2317).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk
(PM6616S1).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070L)
op de bestaande einddemper.
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee ovale sierstukken.
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken. Voor het dubbele eindstuk
hebben een diffuser gemonteerd met twee uitparingen (links en rechts).
↑ naar boven
AUDI COUPE
Deze stoere Audi Coupe hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf voorpijp zonder katalysator met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L).
↑ naar boven
AUDI S3
Deze Audi S3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator zonder dempers voor een bruut uitlaatgeluid en links en rechts een dubbel sierstuk (PM5580-2).
Deze Audi S3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysators met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken.
↑ naar boven
AUDI A6
Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van twee dikke
dubbele RVS sierstukken (PM150740), links en rechts op de bestaande einddempers.
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee
dubbele RVS sierstukken (PM150739), links en rechts op de bestaande einddempers voor een RS6 look.
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van
een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een demper en een
enkel sierstuk (PM151155), originele look.
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van
een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een demper en een
dubbel sierstuk (PM5648).
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van
twee dubbele RVS sierstukken (PM150739), RS look.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van
twee enkele RVS sierstukken (PM2317), welke net even wat groter zijn als standaard.
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van
twee sport einddempers met dubbele S6 sierstukken (PM150739).
 |
 |
Deze Audi A6 (bouwjaar 2012) hebben we voorzien van
twee RVS sierstukken (PM2317-2CP) op de bestaande einddempers, links en rechts.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van twee RVS
sierstukken (2x PM5570) op de bestaande einddemper aan 1 kant.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2010) hebben we voorzien van twee S6
sierstukken en hierbij hebben we de einddempers links en rechts verwijderd. Het is een diesel
maar kreeg toch een iets zwaarder geluid.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van twee S6
sierstukken op de bestaande einddempers.
Deze Audi A6 2.0 turbo (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van een S6 uiterlijk d.m.v.
het dubbele RVS uitlaatsysteem met twee einddempers en twee S6 sierstukken.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2004) hebben we voorzien van twee RVS
sierstukken op de bestaande einddempers.
Deze Audi A6 (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een RVS einddemper
met sierstuk aan de originele kant.
Deze Audi A6 hebben we voorzien van twee enkel ronde
sierstukken op de bestaande einddempers i.p.v. de twee diesel bochten naar beneden toe.
↑ naar boven
AUDI 200
Bij deze Audi 200 turbo hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de voorpijp met twee grote dempers voor een beschaafd sportief geluid. Geen sierstuk, maar zoals
origineel een pijpje naar beneden toe.
↑ naar boven
AUDI 80
Deze Audi 80 hebben we eerst voorzien van een RVS middenstuk waarbij we de
middendemper weggelaten hebben voor een sportiever uitlaatgeluid met een originele einddemper. Later hebben
we de einddemper ook op maat gemaakt met een mooi RVS sierstuk. Wat het uiterlijk van de auto zeker ten
goede komt.
↑ naar boven
AUDI RS4
Deze Audi RS4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een dik eindsierstuk.
Deze Audi RS4 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem
in 63.5mm naast elkaar naar achteren toe. Aangesloten op eigen einddemper welke er al onder zat.
Strakke passing, maar wel een mooi stukje maatwerk!
↑ naar boven
AUDI 100
Deze Audi 100 hebben we voorzien van
een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk.
↑ naar boven
AUDI A4
Deze Audi A4 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM151214L).
 |
 |
Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met
links en rechts enkele sierstukken (PM5590).
 |
 |
Deze Audi A4 diesel hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddempers met
links en rechts enkele sierstukken (PM2319).
 |
 |
Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS einddempers met enkele sierstukken (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken, links en rechts
op de bestaande einddempers (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts
een enkel rond sierstuk (PM151155) dat mooi meeloopt naar opzij en beneden.
Deze Audi A4 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee dikke
bochten als eindsierstukken zoals origineel.
 |
 |
Deze nieuwe Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbel zwart sierstuk (PM150739BCL).
Deze Audi A4 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van
twee RVS sport einddempers, links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van
twee RVS einddemper vervangende buizen met links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van
een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met middendemper en links en rechts een einddemper
met enkel sierstuk (PM2318).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van
een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van links en rechts
een RVS einddemper met dubbele sierstukken, S4 look (PM150739).
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van
twee RVS sierstukken (PM5648) en daarbij de einddempers laten vervallen dit kan omdat het een diesel is.
 |
 |
Deze Audi A4 (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van
een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers met dubbel sierstuk zoals de S6.
Deze Audi A4 (bouwjaar 1996) hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en twee nieuwe RVS sierstukken.
Op vriendelijk verzoek van Harry (de eigenaar) staat deze zeer
mooie Audi A4 TDI (bouwjaar 2006) nu ook op onze website.
Met name ook voor de S4 deurlijsten. Wij hebben zijn A4 voorzien van
een dubbele RVS uitlaat met twee sierstukken en zonder einddemper.
Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken
op de bestaande einddempers.
 |
 |
  |
  |
Deze zeer stille Audi A4 TDI (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met twee sierstukken welke prima zonder einddemper kan.
 |
 |
  |
  |
Deze gechipte Audi A4 TDI (bouwjaar 1996) hebben we voorzien van een
compleet RVS uitlaatsysteem van 60mm (groep A). Dit systeem loopt vanaf de katalysator en is uitgerust
met midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
AUDI RS2
Deze originele Audi RS2 (welke samen met Porsche is opgebouwd) hebben we voorzien
van een RVS einddemper met sierstuk.
↑ naar boven
AUDI V8
Deze uit de serie Magnum komende Audi V8 hebben we voorzien van een
dubbele RVS uitlaat met twee open einddempers en twee sierstukken.
↑ naar boven
PM Performance, Uw specialist in RVS uitlaten!
|