|
BMW
BMW 418d
Deze BMW 418d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een sierstuk
(PM5280) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 418d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM6616S) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 630d GT
Deze BMW 630d GT hebben we voorzien van twee RVS sierstukken, links en rechts op de bestaande einddempers.
↑ naar boven
BMW 420i
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150071)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW 420i cabrio hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een dubbele zwart RVS sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel zwart gecoat sierstuk (PM5280BC).
Deze nieuwe BMW 420i F32 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met 335i look,
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 420i hebben we voorzien van een zwart dubbel RVS sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 220d
Deze BMW 220d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de originele einddemper.
Deze nieuwe BMW 220d F20 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze nieuwe BMW 220d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW E30
Deze BMW E30 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met midden- en
einddemper en een origineel ogend eindsierstuk (PM150071L).
↑ naar boven
BMW X4
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken
(PM5280).
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739S1L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739BCL) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts
dubbele sierstukken (PM150739).
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een
enkel rond sierstuk (PM5290) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150739L) aan 1 kant.
Deze BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150739L) aan 1 kant.
Deze dikke BMW X4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met sport demper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
↑ naar boven
BMW 3-serie GT
Deze nieuwe BMW 318i GT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze nieuwe BMW 320i GT hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 330d GT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280) op de originele einddemper.
Deze BMW 320i GT hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze nieuwe BMW 320d GT hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk,
zwart gecoat (PM150070BCL) op de bestaande einddemper.
Deze nieuwe BMW GT F34 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
↑ naar boven
BMW 330e
Deze BMW 330e hebben we ook voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5417) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 330e hebben we ook voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper met een M-diffuser.
Deze BMW 330e hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW X1
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X1 hebben we voorzien van twee zwart gecoate RVS sierstukken (PM5280BC) links en rechts
op de bestaande einddemper.
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM150739) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM5417).
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW X1 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 630i
Deze BMW 630i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een enkel
origineel lijkend sierstuk (PM5280).
Deze BMW 630i hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM6617) op
de bestaande einddempers links en rechts.
↑ naar boven
BMW X6
Deze BMW X6 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM6617) links en rechts
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 340i
Deze BMW 340i hebben we voorzien van twee dubbele zwarte RVS sierstukken (PM150070BC) op de bestaande einddemper
i.p.v. de enkel ronde sierstukken.
↑ naar boven
BMW 120i
Deze BMW 120i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een sport einddemper en
links en rechts een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW 120i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk
(PM150739L).
Deze BMW 120i hebben we voorzien van een enkel plat ovaal RVS sierstuk
(PM5603) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 120i hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 650i
Deze BMW 650i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM2319) links en rechts.
↑ naar boven
BMW 535d
Deze BMW 535d hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met einddemper en sierstuk (PM6601). zoals de M550d.
Deze BMW 535d hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM8607) links en rechts op de bestaande einddemper,
zoals de M550d.
↑ naar boven
BMW 330i
Deze nieuwe BMW 330i G20 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM2317-2CP) i.p.v. de
enkele sierstukken op de bestaande einddemper.
Deze BMW 330i hebben we voorzien van een sportiever geluid door de einddemper te vervangen voor twee gepolijste
RVS buizen als eindsierstuk.
Deze BMW 330i hebben we voorzien van een RVS einddemper met
een dubbel sierstuk (PM6616S1L).
Bij deze BMW 330i hebben we de einddemper vervangen voor een rechte RVS buis met
een dubbel sierstuk (PM5580-2).
Deze BMW 330i hebben we voorzien van een RVS einddemper met
een dubbel sierstuk (PM6616S).
Deze BMW 330i F30 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280BC) in het zwart.
Deze BMW 330i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 330i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5417).
↑ naar boven
BMW 520d
Deze BMW 520d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een zwart gecoat sierstuk (PM5280BC).
Deze BMW 520d F10 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een F10 550i of M550d sierstuk (PM8607).
Deze BMW 520d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5603).
↑ naar boven
BMW 123d
Deze BMW 123d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150070L) op de bestaande uitlaat door de einddemper te laten vervallen.
↑ naar boven
BMW 316d
Deze BMW 316d F30 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 335i
Deze BMW 335i hebben we voorzien van twee dikke
RVS sierstukken (PM5590) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 335i hebben we voorzien van twee net even wat dikkere enkel
RVS sierstukken (PM5290) op de bestaande einddempers links en rechts.
↑ naar boven
BMW 116d
Deze BMW 116d F20 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116d F20 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150070L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116d F20 hebben we voorzien van een dubbel zwart RVS sierstuk
(PM150739BCL) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116d F20 hebben we voorzien van een dubbel zwart RVS sierstuk
(PM150739BCL) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116d hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links
en rechts een enkel rond sierstuk (PM5280) zoals de 135i.
Deze BMW 116d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW M5
Deze BMW M5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers
links en rechts, met dikke dubbele sierstukken (PM2317-2CP).
↑ naar boven
BMW 430d
Deze BMW 430d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met
links en rechts een sierstuk (PM5280), net zoals de 440i.
↑ naar boven
BMW 114i
Deze BMW 114i F20 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM151214L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 114i F20 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 114i F20 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een sierstuk.
Zoals de M135i dit ook heeft!
↑ naar boven
BMW 640i
Deze BMW 640i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts enkele sierstukken (PM5290).
Deze BMW 640i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM8607BC) zwart gecoat, zoals de
650i look, op maat gemaakt op de bestaande einddempers.
Deze BMW 640i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM8607), zoals de
650i look, op maat gemaakt op de bestaande einddempers, links en rechts.
Deze BMW 640i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM8606), links en rechts
op de bestaande einddempers. Nieuwste BMW look.
Deze BMW 640i hebben we voorzien van twee RVS einddempers, links en rechts
met een dubbel sierstuk (PM151214).
↑ naar boven
BMW 120d
Deze BMW 120d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 120d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een sierstuk (PM5417).
Deze BMW 120d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L).
↑ naar boven
BMW 125d
Deze BMW 125d F20 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en
links en rechts een sierstuk (PM5290).
Deze BMW 125d F20 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en
links en rechts het originele BMW sierstuk.
↑ naar boven
BMW 728i
Deze BMW 728i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met een sport einddemper en
een dubbel sierstuk (PM5648).
↑ naar boven
BMW 420d
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande demper
met links en rechts een sierstuk (PM5280).
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een sierstuk
(PM5280).
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L) op de beestaande einddemper.
Deze BMW 420d F32 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een
enkel sierstuk (PM5280) met M-performance diffuser.
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150739L).
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met demper en links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5417).
Deze BMW 420d hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM2319) op de
bestaande uitlaat.
↑ naar boven
BMW Z4
Deze BMW Z4 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met links en rechts een einddemper en een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW Z4 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW Z4 (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van een RVS
sportdemper met een dik dubbel sierstuk (PM6617S).
Deze BMW Z4 (bouwjaar 2003) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
sportdemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW Z4 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150070L)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW Z4 (bouwjaar 2009) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers en
twee dubbele sierstukken (PM151214). Kan de Z4 voor goed hebben!
Deze BMW Z4 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een
dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze BMW Z4 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken. Dit geeft
de auto een nog sportiever uiterlijk!
↑ naar boven
BMW X2
Deze BMW X2 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW M3
Deze BMW E30 M3 heeft een motor van de E36 M3 erin liggen.
Hiervoor moest het e.e.a. aangepast worden bij het spaghetti spruitstuk tot aan de originele
middendemper. Daarbij hebben we een RVS sport einddemper op maat gemaakt voor een lekker rauw
BMW M3 geluid!
Deze BMW M3 was al voorzien van een sport uitlaatsysteem wat te veel uitlaatgeluid
maakte. In dit systeem hebben we twee RVS middendempers geplaatst, waardoor het uitlaatgeluid mooi, zwaar en
sportief is gaan klinken.
Deze BMW M3 E30 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen
met 1 uitlaatbuis naar achteren toe inclusief midden- einddemper. Hierdoor konden we de uitlaat goed dempen
en een net, zwaar typerend BMW geluid geven en daarbij verhoogt het koppel in het middengebied. Het eindsierstuk
hebben zelf gemaakt en zo origineel mogelijk laten lijken, de oude dubbele DTM pijpjes.
↑ naar boven
BMW 218d
Deze BMW 218d F22 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk op de bestaande
einddemper (PM150739L).
↑ naar boven
BMW 545i
Deze BMW 545i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L) voor een mooi V8 geluid.
Deze BMW 545i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM2317-2CP) in de speciale diffuser.
Deze BMW 545i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM6616S1).
↑ naar boven
BMW 745i
Deze BMW 745i hebben we voorzien van een RVS sierstuk en daarbij de originele
einddemper weggelaten voor en sportiever V8 uitlaatgeluid.
↑ naar boven
BMW 116i
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM5480).
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM6670) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport demper en
links en rechts een sierstuk (PM5280).
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6670) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM1507239L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel
sierstuk (PM150070L).
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 116i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) zoals de 135i.
Deze BMW 116i F20 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 528i
Deze BMW 528i F10 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links
en rechts een F10 of M550d sierstuk op de bestaande einddemper.
Deze BMW 528i hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links
en rechts een einddemper met dubbel sierstuk (2x PM5290).
Deze BMW 528i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met DTM sierstuk (PM5613).
Deze BMW 528i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en
twee sierstukken.
Deze BMW 528i hebben we voorzien van een RVS einddemper met
een dubbel sierstuk.
↑ naar boven
BMW M550XD
Deze BMW M550xd hebben we voorzien van geen enkele demper meer in het originele
uitlaatsysteem om zo toch een sport geluid uit de door 3 turbo's aangedreven dieselmotor te halen. En dat
is gelukt, een mooi zwaar geluid komt er nu uit.
↑ naar boven
BMW 430i
Deze BMW 430i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 430i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 430i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280) net als de 440i.
↑ naar boven
BMW 125i
Deze BMW 125i hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat zonder dempers, wat behoorlijk veel geluid maakt.
↑ naar boven
BMW 745d
Deze BMW 745d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk. Hierbij hebben de originele einddemper laten vervallen, wat bij een diesel niet voor
meer uitlaatgeluid zorgt.
↑ naar boven
BMW 435d
Deze BMW 435d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5590).
↑ naar boven
BMW 118i
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM2317) op de originele einddemper.
 |
 |
Deze hele nieuwe BMW 118i hebben we voorzien van een mooi dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de originele einddemper.
 |
 |
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM6616S1L).
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM151214L) op de originele einddemper.
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport demper en links en recht
een sierstuk (PM5290).
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport demper en links en recht
een zwart sierstuk (PM5290BC).
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbel zwart RVS sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze BMW 118i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S1L) op de bestaande
einddemper voor een sportiever uiterlijk.
↑ naar boven
BMW 635csi
Deze klassieke BMW 635csi hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de voorpijpen met een goed dempende midden- en einddemper. Voor een mooi rustig BMW geluid, bijna
origineel en toch iets zwaarder. Het sierstuk is op maat gemaakt voor deze auto.
↑ naar boven
BMW 118d
Deze BMW 118d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder demper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5580).
Deze BMW 118d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S) op de bestaande einddemper.
Deze nieuwe BMW 118d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze nieuwe BMW 118d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dik sierstuk (PM5417).
Deze nieuwe BMW 118d hebben we voorzien van een dubbel zwart gecoat RVS sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande
einddemper.
Deze nieuwe BMW 118d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande
einddemper.
Deze nieuwe BMW 118d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande
einddemper, zoals de 128i.
Deze BMW 118d hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM2319) en daarbij de originele
einddemper weggelaten wat voor en dieselmotor weinig geluidsverschil maakt.
Deze BMW 118d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk en daarbij de originele
einddemper weggelaten.
↑ naar boven
BMW 760L
Deze BMW 760L hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper
met twee RVS sierstukken voor een sportiever V8 geluid en uiterlijk.
↑ naar boven
BMW 560L
Deze BMW 560L hebben we voorzien van een echt gescheiden dubbel RVS uitlaatsysteem
met twee einddempers en twee sierstukken.
↑ naar boven
BMW 320i
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280).
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een enkelwandig dubbel sierstuk (PM6670).
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150070L).
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een compleet RVS sport uitlaatsysteem sport met midden- en einddemper
en een dubbel sierstuk (PM6616S1L).
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk
(PM6616S1L).
 |
 |
Deze M-Performance uitgeruste BMW 320i Touring hebben we voorzien van een passend dubbel RVS sierstuk
(PM150070L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S1L) op de
bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de
bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbel zwart gecoat RVS sierstuk (PM150739BCL) op de
bestaande einddemper.
Deze BMW 320i touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de
bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper, net zoals de 335i.
 |
 |
Deze BMW 320i F30 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper, net zoals de 335i.
Deze BMW 320i F30 hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande einddemper. Dit sierstuk is zwart gecoat en past heel goed bij de auto.
Deze BMW 320i F30 hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk (PM150070L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk op de bestaande einddemper, net origineel.
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de voorpijpen met 1 wat grotere uitlaatbuis naar achteren toe inclusief midden- en
einddemper en met een op maat gemaakt dubbel sierstuk, origineel lijkend.
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk.
Deze BMW 320i hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk.
Deze BMW 320i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken op de bestaande einddemper.
Het linker sierstuk is iets korter ten opzichte van de rechter. Op deze manier lopen de sierstukken mooi mee met de
bumper.
↑ naar boven
BMW 640d
Deze BMW 640d hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM8607), 650i look,
links en rechts op de bestaande einddempers.
BMW 328i
Deze BMW 328i Touring hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 328i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande
einddemper met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739), een knipoog naar de M3.
Deze BMW 328i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande
einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280), zoals de 335 look.
Deze BMW 328i hebben we voorzien van een RVS einddemper met dubbel sierstuk (PM6616S)
welke mooi meeloopt met de achterbumper.
Deze BMW 328i hebben we voorzien van een RVS einddemper met M3-style sierstuk.
Het ene pijpje langer dan de andere zodat het sierstuk mooi met de bumper meeloopt.
↑ naar boven
BMW 330d
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een compleet open RVS uitlaatsysteem zonder dempers en met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW 330d GT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5280) op de originele einddemper.
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel rond sierstuk (PM5417).
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM6616S) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een enkel sierstuk (PM5417).
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW 330d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts
een einddemper. De klant wilde de einddempers graag zwart gespoten hebben voor het uiteindelijk uiterlijk van de auto.
↑ naar boven
BMW 645i
Deze BMW 645i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met sierstukken,
links en rechts voor een lekker sportief V8 geluid!
Deze BMW 645ci hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met een
sportief V8 geluid en twee dubbele sierstukken (PM2317-2CP).
↑ naar boven
BMW 335d
Deze BMW 335d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5317).
Deze BMW 335d (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 335d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en
twee sierstukken voor een chic en sportief uiterlijk.
↑ naar boven
BMW X3
Deze BMW X3 hebben we voorzien van twee dubbele RVS
sierstukken (PM150739) op de bestaande einddemper i.p.v de standaard enkele sierstukken.
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en links en rechts dubbele sierstukken (PM150739).
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts twee dikke sierstukken (PM8701S).
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW X3 hebben we voorzien van een nieuw dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de
bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 520i
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met einddemper en links en rechts een
dubbel sierstuk (PM6616S2).
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers
en twee dubbele sierstukken (PM5648).
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee
dubbele sierstukken (PM150739). We hebben geen einddemper gebruikt wat een goed sportief, typerend BMW,
geluid opleverd, zoals de klant wilde. De BMW klinkt zelf M-achtig goed!
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk.
Deze volklinkende 6 cilinder in lijn BMW 520i hebben we voorzien van
een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper met twee sierstukken.
Deze BMW 520i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper met twee dubbele sierstukken links en rechts (PM5646).
↑ naar boven
BMW 525td
Deze BMW 525td hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en twee sierstukken passend in de nieuwe diffuser.
↑ naar boven
BMW 530i
Deze BMW 530i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper
met een dubbele sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 530i hebben we voorzien van dubbele RVS uitlaat
met twee einddempers en twee dubbele sierstukken.
Deze BMW 530i hebben we voorzien van dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee dubbele sierstukken.
↑ naar boven
BMW 530d
Deze BMW 530d F10 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat, zoals de 535d,
met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5280).
Deze BMW 530d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739) op de
bestaande einddemper.
Deze BMW 530d hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070L)
op de bestaande einddemper i.p.v. de twee diesel pijpjes.
Deze BMW 530d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en twee M5 sierstukken.
↑ naar boven
BMW 525d
Deze BMW 525d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts
een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW 525d hebben we voorzien van een RVS sport einddempers met een dubbel zwart gecoat sierstuk (PM150739BCL).
↑ naar boven
BMW 535i
Deze BMW 535i hebben we voorzien van twee wat grotere RVS sierstukken (PM5290) op de bestaande einddempers.
Deze BMW 535i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW 535i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een demper en een enkele sierstuk (PM5290).
Deze BMW 535i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM5565) op de bestaande einddemper.
Deze klassieker BMW 535i hebben we voorzien van een RVS einddemper
met een dubbel sierstuk (PM5565 2x).
Deze BMW 535i hebben we voorzien van een RVS einddemper
zonder sierstuk. Net zoals origineel alleen dan met een mooi V8 geluid.
Deze BMW 535i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysators met 1 grotere uitlaatbuis naar achteren toe met midden- en einddemper
en een origineel lijkend sierstuk.
Deze BMW 535i hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk
om het brute V8 geluid wat meer naar boven te krijgen.
↑ naar boven
BMW 735i
Deze BMW 735i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met een enkel sierstuk (PM5280).
↑ naar boven
BMW 525i
Deze BMW 525i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met middendemper en einddemper en
een bijpassend dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze BMW 525i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW 525i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper
en een enkel eindsierstuk passend bij de auto.
Deze BMW 525i hebben we voorzien van een nieuw dubbel RVS sierstuk op de bestaande
einddemper.
↑ naar boven
BMW 850i
Deze BMW 850i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met twee dubbele sierstukken (PM6616).
Deze BMW 850i hebben we voorzien van twee RVS sierstukken welke zonder einddempers
geplaatst zijn. Wat makkelijk kan voor een mooi V12 uitlaatgeluid.
Deze BMW 850i hebben we voorzien van twee nieuwe RVS einddempers
met twee sierstukken.
↑ naar boven
BMW 218i
Deze nieuwe BMW 218i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 218i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 218i Touring hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel
sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 523i
Deze BMW 523i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel
sierstuk (PM151214L).
Deze BMW 523i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel
sierstuk (PM5648).
Deze BMW 523i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel
sierstuk (PM6616S1).
Deze BMW 523i Touring hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel
sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 523i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk op de bestaande
einddemper voor een sportiever uiterlijk.
Deze BMW 523i hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk voor een
sportiever uitlaatgeluid en uiterlijk.
↑ naar boven
BMW 316i
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S1L) op de originele einddemper.
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150070L) op de originele einddemper.
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een mooi dubbel RVS sierstuk (PM150739L).
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een dubbel RVS zwart
sierstuk (PM150070LBC).
Deze BMW 316i F30 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een dubbel sierstuk (PM6616s).
Deze BMW 316 F30 hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk (PM5565) i.p.v. het 'enkel pijpje'.
Deze BMW 316 E30 hebben we voorzien van een nieuw compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en klassiek sierstuk (PM5565).
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper
met een dubbel DTM sierstuk (PM5122S).
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en twee dubbele sierstukken (PM150739).
Deze BMW 316i hebben we voorzien van een nieuw RVS sierstuk op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 730i
Deze BMW 730i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met midden- en einddemper
en een zelf gemaakt dubbel sierstuk (PM2016).
↑ naar boven
BMW 550i
Deze BMW 550i hebben we voorzien van twee RVS buizen i.p.v. de einddemper met dubbele sierstukken (PM6617) voor
een het V8 geluid
Deze BMW 550i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739), zoals de M5.
Deze BMW 550i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150739).
↑ naar boven
BMW 428i
Deze BMW 428i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5290) in de M-performance diffuser.
Deze BMW 428i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5280) zoals de 335i look.
↑ naar boven
BMW 318i
Deze nieuwe BMW 318i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de originele einddemper.
Deze nieuwe BMW 318i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
dubbel sierstuk (PM6616S1L).
Deze nieuwe BMW 318i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280), zoals de 335i look.
Deze BMW 318i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze nieuwe BMW 318i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande
einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 318i hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met
einddemper en links en rechts een enkel ovaal sierstuk (PM5706).
Deze BMW 318ti hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM150739)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW 318ci hebben we voorzien van een RVS einddemper met een
bijpassend dubbel sierstuk.
Deze BMW 318ti hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk.
Deze BMW 318i hebben we voorzien van een RVS einddemper met ovaal sierstuk.
↑ naar boven
BMW 318d
Deze BMW 318d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links
en rechts een enkel sierstuk (PM5317).
Deze nieuwe BMW 318d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S1L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 318d hebben we voorzien van een dubbel zwart gecoat RVS sierstuk (PM150070BCL) op de bestaande einddemper.
Deze nieuwe BMW 318d GT hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts een
sierstuk (PM5280) zoals de originele 335i.
Deze nieuwe BMW 318d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW 318d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739)
op de bestaande einddemper.
Deze BMW 318d hebben we voorzien van een nieuw RVS sierstuk op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
BMW 320d
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een nieuw dubbel RVS sierstuk (PM150071L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320d touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM6616S) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320d touring hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links
en rechts enkele sierstukken (PM5280).
 |
 |
Deze BMW 320d touring hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links
en rechts enkele sierstukken (PM5280).
Deze BMW 320d met M-performance kit hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150070L) op de bestaande
einddemper, net origineel.
 |
 |
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links
en rechts enkele sierstukken (PM5280), zoals de 335i.
 |
 |
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links
en rechts dubbele sierstukken (PM150070), een knipoog naar de M3.
 |
 |
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbel zwart RVS sierstuk
(PM150739BCL) op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320d F30 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320ed F30 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op
de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320d F31 touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op
de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze BMW 320d F30 sedan hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150070L) op
de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d F31 touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
(PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met 335i look.
Uitgevoerd met einddemper en twee ronde sierstuk (PM5417).
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk op
de bestaande einddemper (PM150739L).
Deze BMW 320 hebben we voorzien van een RVS sierstuk op
de bestaande einddemper (PM220-004).
Deze BMW 320d Touring hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk op
de bestaande einddemper (PM150739).
Deze BMW 320d hebben we ook voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) wat meeloopt met
de achterbumper en hebben dit gemaakt op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d hebben we ook voorzien van een dubbel RVS sierstuk op de bestaande einddemper.
Deze BMW 320d hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
BMW 418i
Deze BMW 418i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)op de originele einddemper.
Deze BMW 418i hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280)
op de originele einddemper.
Deze BMW 418i hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150071L)op de originele einddemper.
Deze twee BMW's 418i hebben we beide voorzien van een dubbel RVS sierstuk, de ene heeft een RVS sierstuk verchroomd (PM150739L)
en de andere heeft hetzelfde sierstuk maar dan zwart gecoat.
↑ naar boven
BMW 323i
Deze BMW 323i hebben we voorzien van een RVS einddemper met een
klassiek dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze BMW 323i hebben we voorzien van een complete RVS einddemper waar het sierstuk
al op zat, voor een sportiever uitlaatgeluid en uiterlijk.
Deze BMW 323i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp
met midden- en einddemper en einsierstuk. Met een lekker typerend BMW geluid.
↑ naar boven
BMW 3251i
Deze BMW 325i E30 hebben we voorzien van een complete RVS sport uitlaat met midden- en einddemper en een
dubbel sierstuk (PM150071L).
 |
 |
Deze BMW 325i E30 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM6616S1L).
 |
 |
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM6680).
 |
 |
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM6616S).
 |
 |
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een
enkel sierstuk (PM5418).
 |
 |
Deze BMW 325ti compact hebben we voorzien van een RVS einddemper
met dubbel sierstuk (PM150070L).
 |
 |
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de voorpijpen met vier dempers om hem heel beschaafd sportief te maken inclusief dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysators met midden- en einddemper en dubbel sierstuk (PM150070). De huidige uitlaat
loopt met 2 buizen naast elkaar, nu hebben wij er 1 grotere buis van gemaakt waardoor het koppel
in het middengebied is toegenomen.
Deze BMW 325i Touring hebben we voorzien van een RVS einddemper met
een origineel oogend sierstuk (PM150070).
Deze BMW 325i Touring hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de tweede middendemper inclusief een midden- en einddemper en een stoer dubbel vierkant sierstuk.
Deze BMW 325ci hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en links en recht een dubbel sierstuk.
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een RVS einddemper met dubbel sierstuk. Door
de wat kleinere einddemper een lekker typisch BMW 6 cilinder geluid gecreëerd!
Deze BMW 325i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met
midden- en einddemper en sierstuk. Origineel heeft deze BMW twee uitlaten van 42mm naast elkaar naar achteren
lopen, deze hebben we omgebouwd naar één uitlaat van 60mm om zo het koppel van de motor in het middengebied te
verhogen.
↑ naar boven
BMW 220i
Deze BMW 220i cabrio hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM6616S1L) op de bestaande einddemper.
Deze BMW 220i met m-pakket hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze nieuwe BMW 220i cabrio hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze BMW 220i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze nieuwe BMW 220i hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk op de bestaande
einddemper (PM150739L).
↑ naar boven
BMW 540i
Deze BMW 540i hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport
einddemper voor een V8 geluid en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
 |
 |
Deze BMW 540i hebben we voorzien van een RVS sport
einddemper met een dik dubbel sierstuk (PM6617S).
Deze BMW 540i hebben we voorzien van een RVS
einddemper met een enkel sierstuk (PM5417).
Deze BMW 540i (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van een RVS
einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L) en met een lekker V8 geluid.
Deze BMW 540i (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een RVS
einddemper en dubbel sierstuk (PM6617S) met een beschaafd sportief V8 geluid.
Deze BMW 540i (bouwjaar 1997) hebben we voorzien van een RVS
einddemper met enkel sierstuk voor een sportiever V8 geluid.
Deze BMW 540i (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van twee wat kleinere RVS
einddempers met op elk een sierstuk welke verstoken van elkaar zitten. Resultaat een diep en zwaar V8 geluid.
De eigenaar van deze BMW 540i V8 (bouwjaar 1989) wilde graag een klein beetje de
amerikaanse roffel. Dus
hebben we de BMW voorzien van twee amerikaanse RVS sierstukken aan één kant i.p.v.
de einddemper en de amerikaanse roffel zit er duidelijk in!
↑ naar boven
BMW M6
Bij deze BMW M6 hebben we de twee einddempers vervangen voor RVS buis voor een dik
sportief geluid met twee dikke dubbel ronde RVS sierstukken (PM6617).
↑ naar boven
BMW 518i
Bij deze BMW 518i hebben we een compleet RVS uitlaatsysteem op maat gemaakt met midden- en einddemper
en een dubbel sierstuk.
↑ naar boven
BMW 740i
Deze BMW 740i hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met twee middendempers en twee sport einddempers met de originele sierstukken.
Deze BMW 740i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers voor een sportief
geluid zonder sierstukken. De dempers zijn namelijk netjes achter de bumper weg gewerkt zoals het origineel ook is.
Deze BMW 740i hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers voor een sportief
geluid met links en rechts een enkel sierstuk (PM5417).
Deze BMW 740i hebben we voorzien van twee RVS einddempers voor een lekker sportief
geluid met links en rechts een dubbel sierstuk.
Deze BMW 740i hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken op de
bestaande einddempers in de al gemaakte uitsparingen.
↑ naar boven
BMW X5
Deze BMW X5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met de bestaande eindsierstukken.
Deze BMW X5 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee
wat dikkere RVS sierstukken (PM5418) passend in de huidige uitsparingen.
Deze BMW X5 (bouwjaar 2017) hebben we voorzien van twee
dubbele RVS sierstukken (PM150739) zoals de nieuwe M uitvoering ook heeft.
Deze BMW X5 (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van twee
dikke RVS sierstukken (PM8606) die mooi in de uitsparingen passen.
Deze BMW X5 (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van twee RVS sport
einddempers met twee dikke sierstukken (PM2317-2CP) die goed passen in de uitsparing.
Deze BMW X5 (bouwjaar 2003) hebben we voorzien van twee RVS einddempers
met twee sierstukken (PM5603).
Deze BMW X5 (bouwjaar 2004) hebben we voorzien van twee RVS einddempers
met twee dikke dubbele sierstukken.
Deze BMW X5 V8 (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van twee RVS einddempers
met sierstukken voor een lekkere V8 roffel.
↑ naar boven
BMW Z3
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een RVS
einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een RVS
einddemper met sierstuk (PM5706R).
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden - en einddemper en sierstuk.
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en twee mooie sierstukken (hierbij is het reservewiel weggelaten).
Deze BMW Z3 hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk vanaf de middendemper in RVS.
↑ naar boven
BMW 325d
Deze BMW 325d hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
PM Performance, Uw specialist in RVS uitlaten!
|