|
|
|
Deze Jeep Grand Cherokee hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met demper en dubbel sierstuk (PM6617) in het midden van de bumper net als de SRT8. Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2015) hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM2318-2CP) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2012) hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150070) op de bestaande einddempers.
Deze Jeep Grand Cherokee hebben we voorzien van een RVS sport demper op maat gemaakt binnen de bestaande uitlaat. Deze Jeep Grand Cherokee hebben we voorzien van twee RVS buizen i.p.v. de einddempers voor iets geluid voor een diesel motor en de originele eindsierstukken hergebruikt. Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM2026) op de bestaande einddempers. Sierstukken zijn net even wat groter als origineel en vullen zo de uitsparing mooi op. Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2003) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met het eindstuk dubbel en twee dubbele sierstukken. Omdat de uitlaat buis van links naar rechts onder de tank door moest, hebben we deze zwart gespoten zodat deze niet te zien is als de auto op de grond staat.
Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 1996) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met het eindstuk dubbel en twee sierstukken.
Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2006) met Hemi V8 benzine motor hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met 3 dempers voor een net wat sportiever uitlaatgeluid, maar absoluut niet te veel. Deze Jeep Grand Cherokee (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met demper en sierstuk. Deze Jeep Grand Cherokee hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee Porsche Cayenne Turbo S sierstukken. De originele einddemper hangt nog voor de achteras. Deze Jeep Wagoneer hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met een demper en de uitlaat eindigd op de originele plek met de originele look. Deze Jeep Compass hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met een demper en de uitlaat eindigd op de originele plek met de originele look. Deze Jeep Wrangler hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648. Deze Jeep Wrangler hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5417). Deze Jeep Wrangler hebben we voorzien van een RVS sport demper en met twee sidepipes. Links en rechts voor de achterwielen een sierstuk (PM2016).
Deze Jeep Wrangler hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met demper en een Amerikaans sierstuk (PM2016). Deze Jeep Wrangler hebben we voorzien van een mooi uiterlijk. Deze Jeep CJ5 hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat met 1 demper aan de zijkant voor een lekker sportief geluid.
Deze Jeep CJ7 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem met twee dempers en twee amerikaanse sierstukken. Door enkel twee ronde dempers in dit systeem te plaatsen, hebben we het V8 geluid goed naar boven gebracht.
Deze Jeep Cherokee hebben we voorzien van twee RVS side pipes met middendemper en twee sport einddempers en aan beide kanten een enkel sierstuk (PM5290). Deze Jeep Cherokee hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een sierstuk (PM2319). Deze Jeep Cherokee hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een demper en het eindstuk dubbel met links en rechts een sierstuk. Deze Jeep Cherokee hebben we voorzien van een side pipe met RVS sierstuk, geen dempers, weinig uitlaat....gewoon een V8 die hard brult!
|
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW   |  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten |
  |