|
|
|
Deze Mercedes CLA200 hebben wij voorzien van een nieuwe dubbele RVS uitlaat met links en rechts dubbel ronde sierstukken (PM150070) i.p.v. de rechthoekige originele sierstukken. En uiteraard met een mooi passend sportgeluid. Deze Mercedes A180 hebben wij voorzien van een RVS sport einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM5417) in de originele achterbumper. Deze Mercedes A180 hebben wij voorzien van een RVS sport einddemper met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5417). Deze Mercedes A180 hebben wij voorzien van een RVS sport einddemper met links en rechts een RVS pijpjes wat weer uitkomt in de originele sierstukken in de bumper. Dit voor een lekker sportief geluid. Deze Mercedes A180 hebben wij voorzien van een nieuwe dubbele RVS uitlaat met links en rechts enkele sierstukken (PM5706) en zonder einddemper voor een lekker bruut geluid. Deze Mercedes SL320 hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysatoren met een midden- en einddemper en twee bochtjes naar beneden achter de bumper zoals origineel. Deze Mercedes B200 hebben wij voorzien van een RVS sport einddemper en een RVS eindsierstuk (PM5706). Deze Mercedes CLS500 hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS sport einddempers met AMG sierstukken (PM2318-2CP) voor een lekkere beschaafde V8 roffel.
Deze Mercedes 300E hebben wij voorzien van een nieuwe RVS sport einddemper met een origineel bochtje naar beneden toe. Deze Mercedes R320 hebben wij voorzien van twee dubbel ovale AMG sierstukken (PM2318-2cp) pas gemaakt op de twee bestaande einddempers, links en rechts. Deze Mercedes SLK350 hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS sport einddemper, links en rechts, voor een mooi sportief geluid. Hierbij hebben we de originele eindsierstukken herbegruikt om de originele look te behouden.
Deze Mercedes SL600 hebben wij voorzien van twee RVS sport einddempers om de V12 beter tot zijn recht te laten komen. En links en rechts met een dubbel sierstuk (PM150739L) wat de auto zeer goed staat.
Deze Mercedes SL600 hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysators zonder middendemper en met een sportieve einddemper voor een lekker V12 geluid en een dubbel sierstuk in dezelfde originele stijl schuin (2xPM5290).
Deze Mercedes CLC180 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5706) passend in de achterbumper. Deze Mercedes GLK350 hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS einbddempers, links en rechts met een sierstuk (PM6601). Deze Mercedes SLK500 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een sport einddemper en links en rechts dubbele sierstukken (PM5648). Deze Mercedes C240 hebben wij voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel RVS sierstuk (PM5648). Deze Mercedes CLC200 hebben wij voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5706).
Deze Mercedes 300SL hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met een midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM5648) Deze Mercedes 300SL hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met een midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L) Deze Mercedes E250 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers en met de nieuwste AMG sierstukken (PM8605).
Deze Mercedes ML55 hebben wij voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts aansluitend op de originele sierstukken. Deze Mercedes ML55 hebben wij voorzien van een sportiever geluid door de einddemper te vervangen voor RVS buis en links en rechts zijn er dubbele sierstukken (PM5580-2CP) op gekomen. Deze Mercedes E350 hebben wij voorzien van een sportiever geluid door de twee einddempers te vervangen voor RVS buis met links en rechts een dubbel AMG sierstuk (PM8605). Deze Mercedes E350 hebben wij voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een dubbel AMG sierstuk (PM2318-2CP). Deze Mercedes E350 hebben wij voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een sierstuk (PM151150) wat schuin mee loopt met de bumper.
Deze Mercedes CLK500 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee AMG sierstukken (PM2318-2CP) en een sport einddemper voor een goed V8 geluid.
Deze Mercedes CLK500 welke volledig omgebouwd is naar een CLK600 door Carlsson, hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee sierstukken en zonder einddemper(s). Echt een super bruut V8 uitlaatgeluid zit er nu in! Klant wilde graag de uitlaatbuis zwart hebben.
Deze Mercedes A170 hebben wij voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) netjes ingesneden in de achterbumper. Deze Mercedes C250 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een ovaal sierstuk (PM2318). Deze Mercedes CLK350 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een ovaal sierstuk (PM5706). Deze Mercedes C220 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een dubbel ovaal AMG sierstuk (PM2318-2CP). Deze Mercedes A140 hebben we voorzien van een RVS sierstuk op de bestaande uitlaat voor een sportiever uiterlijk. Deze Mercedes SLK230 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een AMG sierstuk aan 1 kant en een sportief uitlaatgeluid. Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150071L). Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een einddemper en dubbele AMG sierstukken (PM2318-2CP). Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L), twee pijpjes, op de bestaande einddemper voor een wat sportiever uiterlijk. Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ovale sierstukken (PM151150). Deze Mercedes C180 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk op de bestaande einddemper voor een mooi sportief uiterlijk. Deze Mercedes E220 hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM5646BS). Deze Mercedes 300SE hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5647). Deze klassieke Mercedes 300SE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5706). Van origine loopt de uitlaat met twee uitlaatbuizen naar achteren toe, deze hebben we terug gebracht naar 1 wat grotere uitlaatbuis om het geluid beschaafd sportief te kunnen behouden. Deze Mercedes B180 hebben wij voorzien van een sportiever uitlaat geluid met een RVS sport uitlaat zonder einddemper. Deze Mercedes B180 hebben wij voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) pas gemaakt op de bestaande einddemper. ↑ naar boven Deze Mercedes CLS350 hebben wij voorzien van de nieuwste dubbel vierkanten AMG sierstukken (PM8605) pas gemaakt op de bestaande einddempers, links en rechts.
↑ naar boven Deze Mercedes A200 hebben wij voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sportdemper en met links en rechts een buis in de sierstukken in de bumper, zodat de sierstukken toch 'roken' in de winter. Deze Mercedes C280 hebben wij voorzien van twee RVS sierstukken (PM5570) op de bestaande einddemper. Deze Mercedes CL600 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysators zonder middendempers en twee kleine einddempers voor een zeer mooi V12 uitlaatgeluid! Deze Mercedes ML280 hebben we voorzien van een twee nieuwe RVS sierstukken links en rechts op de bestaande einddempers. Deze gloednieuwe Mercedes E270 hebben we voorzien van twee ovale RVS sierstukken (PM2318) op de bestaande einddempers links en rechts.
Deze gloednieuwe Mercedes E270 hebben we voorzien van twee ovale RVS sierstukken (PM2318) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Mercedes ML63 AMG hebben wij voorzien van een nieuw dubbel RVS middenstuk uitlaat met X-pijp aansluitend op de originele einddempers.
Deze gloednieuwe Mercedes A160 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met 1 demper en het eindstuk dubbel met twee ovale sierstukken. Dit maakt de auto lekker sportief. Deze Mercedes 500SEC hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen terug brengend naar 1 dikkere uitlaatbuis met midden- en einddemper en dubbel sierstuk (PM150070L). Door de enkele buis kunnen we het geluid beter dempen waardoor het beschaafde uitlaatgeluid beter bij de auto past. Deze bijzondere Mercedes 500SEC hebben wij voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met X-pijp en verder alles symetrisch opgehangen. Katalysators hebben we laten vervallen en links en rechts hebben we een bijpassend sierstuk (PM2318) geplaatst. Geluid is mooi sportief en de V8 kunt je goed horen bij gasgeven.
Deze Mercedes CLK320 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysatoren met middendemper en einddemper en een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes CLK320 cabrio hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes CLK320 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een net wat groter ovaal sierstuk (PM5706) als standaard en uiteraard een sportief uitlaatgeluid. Deze Mercedes 560SL hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen terug gebracht naar 1 dikkere uitlaatbuis met een sportkatalysator, midden- en einddemper en een klassiek sierstuk (PM150070L). Deze Mercedes 560SL hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de spruitstukken met twee Sportkatalysators en twee dempers en een klassiek eindsierstuk (2x PM5565).
Deze Mercedes 320GE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlatsysteem vanaf de katalysator met twee dempers en een dubbel sierstuk (PM5647) aan de zijkant eruit.
Deze Mercedes 280CE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een sierstuk Deze Mercedes ML350 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met dubbele sierstukken (PM5648). Deze Mercedes SLK200 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een dubbel AMG sierstuk (PM2318-2CP).
Deze Mercedes SLK200 hebben we voorzien van een RVS einddemper met enkel sierstuk. Deze zeldzame Mercedes 280SE cabriolet hebben we voorzien van een RVS einddempers voor een wat sportiever geluid en met een zelfgemaakt sierstuk. Zowel het uitlaatgeluid en het sierstuk passen goed bij de auto uit die tijd.
Deze Mercedes 450SE hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de twee voorpijpen, enkel naar achteren toe met twee goed dempende dempers, voor een origineel geluid en de twee originele eindbochtjes. Deze Mercedes CLK55 AMG hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysatoren met twee sport einddempers met dubbele AMG sierstukken (PM2318-2CP). Deze Mercedes CLK55 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel AMG sierstuk. Deze Mercedes CLK55 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met AMG sierstukken. Het uitlaatgeluid is hetzelfde gebleven. Deze Mercedes SLK320 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk aan 1 kant en een sportief uitlaatgeluid. Deze Mercedes SLK320 hebben we voorzien van een RVS sport demper met een dubbel sierstuk aan 1 kant en een sportief uitlaatgeluid. Deze Mercedes C230 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een dubbel AMG sierstuk (PM2318-2CP). Deze Mercedes C230 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel ovaal sierstuk (PM5706). Deze dikke Mercedes CLK230 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper. Het sierstuk is volledig op maat gemaakt van twee losse sierstukken, waarvan de buitenste meer naar binnen staat dan de binnenste. Zodat het sierstuk mooi met de bumper mee loopt.
Deze Mercedes S600 hebben wij voorzien van een twee RVS sierstukken op de bestaande einddemper.
Deze Mercedes 230 G-klasse hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met twee dempers.
Deze Mercedes 230 G-klasse hebben we ook voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met één demper.
Deze Mercedes 230 G-klasse hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met twee dempers en origineel uitkomend door de achterbumper.
Deze Mercedes SLK280 hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS sport einddempers links en rechts met een enkel ovaal sierstuk (PM5706). Deze Mercedes G55 AMG hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS uitlaten, links en rechts van de auto, met sportkat, sport demper en een drievoudig sierstuk per kant (PM2318 x3). Deze Mercedes E230 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739). Deze Mercedes ML400 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat (zonder demper), wel met twee ovale sierstukken links en rechts passend in de achterbumper. Deze Mercedes ML400 hebben we voorzien van een RVS sierstuk op de bestaande uitlaat voor mooier uiterlijk. Deze Mercedes CLK430 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een ovaal sierstuk (PM5706). Deze Mercedes CLK430 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een sierstuk. Deze Mercedes E200 hebben we voorzien van twee dubbele RVS AMG sierstukken (PM2318-2CP) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Mercedes E200 hebben we de einddempers vervangen voor RVS buis en aansluitend op de originele eindsierstukken in de bumper. Deze Mercedes E200 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken. Het uitlaatgeluid is hierbij hetzelfde gebleven. Deze Mercedes E200 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken. Het uitlaatgeluid is hierbij hetzelfde gebleven. Deze Mercedes E240 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken op de bestaande einddempers. Deze Mercedes E280 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee ovale sierstukken op de bestaande einddemper. Deze taxi Mercedes E280 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken (AMG style) op de bestaande einddempers. Deze klassieke Mercedes 450SLC hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met twee nieuwe RVS sierstukken (PM150070L) en een mooi beschaafd sportief geluid. Deze Mercedes E320 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM2318-2CP) lijkend op de AMG-look. Pas gemaakt op de bestaande einddempers. Deze Mercedes E320 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een sierstuk. Deze Mercedes E320 hebben we voorzien van een nieuwe RVS sierstuk, twee pijpjes waarvan de buitenste wat korter is als het binnenste pijpje. Deze Mercedes E320 hebben we voorzien van een nieuwe RVS sierstuk gemaakt van twee losse ovale sierstukken met de buitenste wat meer naar binnen als het binnenste sierstuk. Ook weer AMG style. Deze Mercedes CL500 hebben we voorzien van twee RVS einddempers, links en rechts met een enkel ovaal sierstuk (PM5706). Deze Mercedes CLK240 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel ovaal sierstuk (PM5706). Deze Mercedes E55 hebben we voorzien van twee RVS sport katalysatoren op maat gemaakt binnen de bestaande uitlaat. Deze Mercedes E430 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper en links en rechts een AMG sierstuk (PM2318-2CP). Deze Mercedes E430 hebben we voorzien van een RVS einddemper zonder sierstuk. Deze Mercedes E430 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken. Deze Mercedes ML430 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysators met 1 grote demper en het eindstuk dubbel met links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes ML430 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysators met midden- en einddemper en AMG sierstuk. Deze Mercedes SL500 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met twee dubbele sierstukken (PM151103) die mooi passen in de achterbumper. Deze Mercedes SL500 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van een mooi sportief geluid door twee RVS sport einddempers op maat te maken en daarbij hebben we voor de originaliteit de originele sierstukken weer pas gemaakt op de RVS einddempers. Alsof er niks gebeurd is, behalve een mooi V8 geluid! Deze Mercedes SL500 (bouwjaar 1994) hebben we voorzien van een RVS sport einddempers met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes SL500 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers voor een echt V8 uitlaatgeluid en twee AMG sierstukken. DDeze Mercedes SL500 (bouwjaar 1989) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper voor het echte V8 uitlaatgeluid en twee ovale sierstukken. Deze Mercedes 500G hebben wij voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met links en rechts twee dempers in de uitlaat. De uitlaat zelf eindigd links en rechts netjes voor het achterwiel. En uiteraard met een goed sportief V8 geluid.
Deze Mercedes 500G hebben wij voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met 1 uitlaat van rechts naar links door de chassis balken heen en voor het achterwiel uitkomend. Met twee dempers erin verwerkt voor een sportief V8 geluid.
Deze Mercedes ML420 hebben we voorzien van twee dubbel ovale AMG sierstukken (PM2318-2CP) in RVS op de bestaande einddempers. Deze Mercedes 300CE hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk voor een sportiever uitlaatgeluid en uiterlijk. Deze Mercedes S320 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken op de bestaande einddempers. Zo is het net een echte AMG! Beide Mercedes S320 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken op de bestaande einddempers. De linker Mercedes is uitgerust met de AMG sierstukken. Deze Mercedes ML500 hebben wij voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een enkel sierstuk (PM2319. Deze Mercedes ML500 hebben wij voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken (PM5706), links en rechts op de bestaande einddemper. Deze Mercedes C43 V8 hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk. Deze nieuwe Mercedes C200 (bouwjaar 20200) hebben we voorzien van twee RVS sport einddemper, links en rechts pas gemaakt op de originele eindsierstukken. Deze Mercedes C200 (bouwjaar 2010) hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts een sport einddemper met dubbele AMG sierstukken (PM2318-2CP). Deze Mercedes C200 (bouwjaar 2010) hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM151214L) op de bestaande einddemper. Deze Mercedes C200 Compressor (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM5646BS) op de bestaande einddemper en een RVS Sportkat.
Deze Mercedes C200 Compressor (bouwjaar 2009) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele sierstukken. Deze Mercedes C200 Compressor hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee enkele sierstukken. Deze Mercedes E500 hebben we voorzien van twee AMG style sierstukken (PM2318-2CP) op de al verwijderde einddemper vervangers. Deze Mercedes E500 V8 'scheurijzer' hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de spruitstukken met middendempers, einddempers en sierstukken. Origineel is dit uitlaatsysteem niet volledig dubbel uitgevoerd, dit zorgt voor veel tegendruk. Daarom hebben we de uitlaat vervangen voor een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem met balansbuis tussen de twee motor helfden. Een mooi stukje maatwerk! Deze Mercedes C55 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met de originele AMG sierstukken. Deze Mercedes C55 hebben we voorzien van drie RVS katalysator vervangende buizen. Deze Mercedes ML320 hebben we voorzien van een RVS einddemper voor een sportiever geluid. Deze Mercedes C320 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648L). Deze Mercedes C320 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Mercedes C320 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sportdemper en links en rechts een ovaal sierstuk (PM2318). Deze Mercedes C320 hebben we voorzien van twee dubbel AMG sierstukken (PM2318-2CP) op de bestaande einddempers, links en rechts. Deze Mercedes C320 hebben we voorzien van twee dubbel RVS sierstukken (PM5646) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Mercedes 380SE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en geen eindsierstuk, maar een bochtje naar beneden zoals standaard. Deze Mercedes 380SE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en dubbel sierstuk.
Deze Mercedes S350 hebben we voorzien van twee RVS AMG sierstukken (PM2318-2CP) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Mercedes S350 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken op de bestaande einddempers d.m.v. een flensset. Deze Mercedes S400 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken op de bestaande einddempers. Deze Mercedes Viano hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee dubbele sierstukken (PM3442) in het midden van de bumper. Deze Mercedes Viano hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat vanaf het roetfilter met einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Mercedes Viano hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee black chromed sierstukken. Deze Mercedes Vito hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper. Deze Mercedes Vito hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper en twee sierstukken (PM5648). Deze Mercedes Vito hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken (PM6601). Deze Mercedes Vito hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele sierstukken (PM151103). ↑ naar boven Deze Mercedes G-klasse 280GE hebben we voorzien van een compleet nieuw RVS uitlaatsysteem met twee dempers daarna boven de benzine tank langs naar de achterbumper toe. Zoals dit origineel bedacht is door Mercedes.
Deze Mercedes G-klasse 280GE hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met twee dempers en met de uitlaatpijp aan de linkerkant uitkomend.
|
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW   |  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten |
  |