|
TOYOTA
TOYOTA AURIS
Deze Toyota Auris hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5706).
Deze Toyota Auris hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en het eindstuk
dubbel met twee sierstukken (PM5706) voor een sportiever geluid en uiterlijk.
↑ naar boven
TOYOTA BB
Deze Toyota BB hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel rond sierstuk.
↑ naar boven
TOYOTA PICNIC
Deze Toyota Picnic hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM2318).
↑ naar boven
TOYOTA CHR
Deze Toyota CHR hebben we ook voorzien van een dubbele
RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee ronde sierstukken (PM5280).
Deze Toyota CHR hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken (PM6601).
↑ naar boven
TOYOTA TUNDRA
Deze Toyota Tundra hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze stoere Toyota Tundra hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met sportdemper en het eindstuk
dubbel met twee dubbele sierstukken (PM6617S).
↑ naar boven
TOYOTA FJ CRUISER
Deze Toyota FJ Cruiser hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sport demper
en links en rechts een enkel sierstuk (PM5418).
Deze Toyota FJ Cruiser hebben we voorzien van een RVS sport demper met een enkel sierstuk (PM2016).
↑ naar boven
TOYOTA PRIUS
Deze Toyota Prius hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts een sierstuk (PM2318).
Deze Toyota Prius (oude type) hebben we voorzien van een dubbel
RVS sierstuk (PM5646BS) op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk van de auto.
Deze Toyota Prius (nieuwe type) hebben we voorzien van een dubbel
RVS sierstuk (PM5646BS) op de bestaande einddemper.
↑ naar boven
TOYOTA URBAN CRUISER
Deze Toyota Urban Cruisers hebben we beide voorzien van een dubbel
RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto.
↑ naar boven
TOYOTA IQ
Deze Toyota IQ hebben we voorzien van een dubbel
RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto.
↑ naar boven
TOYOTA RAV4
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper met links en rechts
een enkel sierstuk (PM151150).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een RVS buis i.p.v. de originele einddemper voor ietsjes meer geluid
en een mooi dubbel sierstuk (PM5648).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts
een dubbel sierstuk (PM150740).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5416).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met twee goed dempende
dempers en geen sierstuk zichtbaar zoals origineel.
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee dikke dubbele sierstukken (PM6617S).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en twee dubbele sierstukken (PM6616S).
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk.
Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken.
↑ naar boven
TOYOTA 4RUNNER
Deze Toyota 4Runner hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met 2 dempers
een enkel sierstuk (PM5570).
↑ naar boven
TOYOTA GR86
Deze Toyota GR86 hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150070).
↑ naar boven
TOYOTA AYGO
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM5648).
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een zwart gecoat dubbel sierstuk (PM150070BCL).
Deze nieuwe Toyota Aygo hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper met twee dubbele sierstukken (PM5648).
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper met twee enkele sierstukken (PM2318). Dit geeft de Aygo een sportieve look.
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een
RVS einddemper met een sierstuk (PM2318) in het midden van de achterbumper en een mooi
beschaafd sportief geluid.
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een
RVS einddemper en sierstuk, welke in het midden van de achterbumper uitkomt.
↑ naar boven
TOYOTA YARIS
Deze Toyota Yaris Hybrid hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM2318) op de bestaande einddemper voor een wat sportiever uiterlijk.
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sportkat en midden- en einddemper
en een enkel sierstuk (PM2318).
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5417) op de bestaande einddemper.
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een
RVS einddemper met een dubbel sierstuk.
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een
RVS einddemper met een enkel sierstuk (PM5280).
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een
dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken.
↑ naar boven
TOYOTA MR2
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1985) hebben we voorzien van een
RVS einddemper met een dubbel origineel sierstuk.
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van twee
dubbele RVS sierstukken (PM150070) op al bestaande dubbele uitlaat.
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van een
RVS sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper.
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een
dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele RVS sierstukken (PM2318-2CP).
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een
dubbele RVS uitlaat met twee RVS sierstukken. (dit is gemaakt met de
MR2 pasklare uitlaat).
Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1985) hebben we voorzien van een
compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met flexibel stuk, midden- en einddemper en
achter dubbel met twee sierstukken, door ons op maat gemaakt.
↑ naar boven
TOYOTA SUPRA
Deze Toyota Supra hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een passend dubbel sierstuk (PM6616S).
↑ naar boven
TOYOTA CARINA
Deze Toyota Carina hebben we voorzien van een RVS Sportkat voor een betere doortroming
van de uitlaatgassen en met de helft aan cellen als bij een standaard katalysator.
↑ naar boven
TOYOTA VERSO
Deze Toyota Verso hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met een midden- en einddemper zonder sierstuk en zo stil mogelijk gemaakt qua geluid.
Deze Toyota Verso hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken.
↑ naar boven
TOYOTA STARLET
Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem met middendemper, einddemper en enkel sierstuk (PM5280).
Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een dubbel
RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto.
↑ naar boven
TOYOTA PASEO
Deze Toyota Paseo hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
TOYOTA CAMRY
Deze Toyota Camry hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648)
op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk.
Deze Toyota Camry hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp
met katvervanger (Twister), midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
TOYOTA CELICA
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
Japstyle eindsierstuk.
 |
 |
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met flexibel stuk en midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L).
 |
 |
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een
RVS einddemper met een enkel sierstuk (PM5570).
 |
 |
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5607).
 |
 |
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een
RVS einddemper met twee dempers en een enkel sierstuk (PM5607).
 |
 |
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbel
RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een
RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648).
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en twee passende sierstukken voor de achterbumper.
Deze klassieker, Toyota Celica GT 1977, hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met een mooie splitsing na de achteras naar links en rechts een sierstuk. Voor een sportiever
uitlaatgeluid hebben de einddemper die voor de achteras ligt ook vervangen.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een sportief RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator
met midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
TOYOTA COROLLA
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2003) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5417).
 |
 |
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met midden- en einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM2317).
 |
 |
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van een
RVS sport einddemper en sierstuk (PM5280).
 |
 |
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van een
RVS sport einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en twee bijpassende dubbele sierstukken.
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en het eindstuk dubbel,
links en rechts een ovaal sierstuk netjes in de bumper verwerkt.
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een
dubbel RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk.
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken.
Deze snelle Toyota Corolla (bouwjaar 1997) hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een sierstuk.
Deze Toyota Corolla hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met twee Japstyle einddempers.
Deze Toyota Corolla hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken.
↑ naar boven
TOYOTA LANDCRUISER
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een RVS sport demper onder de auto en een mooi sierstuk
(PM5417) aan het eind, voor een ander uiterlijk.
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met twee dubbele sierstukken (PM6617).
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met twee ovale sierstukken (PM6601).
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1990) hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een middendemper en een origineel eindpijpje.
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een open midden- en einddemper en een mooi eindpijpje.
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1991) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de turbo
met flexibel stuk, midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
PM Performance, Uw specialist in RVS uitlaten!
|